مشاوره دندانپزشکی آنلاین و رایگان

دسته‌بندی وبلاگ
نویسنده پریا ریاحی
زمان مطالعه
تاریخ انتشار ۱۱ دی ۱۳۴۸
۴/۵ - (۵ امتیاز)

• جلوگیری از اتلاف وقت، بدون مراجعه حضوری
• مشاوره دندانپزشکی آنلاین و رایگان با راحت ترین دسترسی
• مشاوره با بهترین دندانپزشکان و متخصصان ایمپلنت
• تعیین وقت ویزیت در نزدیک ترین زمان ممکن و وقت های اورژانسی
• پشتیبانی پس از درمان

مشاوره دندانپزشکی آنلاین و بدون مراجعه حضوری

حتما برای یک بار هم که شده خود یا اطرافیانتان با دندان درد مواجهه شده اید. مشاوره دندانپزشکی آنلاین یکی از جدیدترین خدمات آنلاین در حوزه دندانپزشکی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چون همه مردم به دنبال روش مناسبی برای جلوگیری از اتلاف وقت هستند. از طرفی با شیوع کرونا در چندسال اخیر تمایل برای کاهش ترددهای غیرضروری افزایش پیدا کرده است و در این زمان اهمیت وجود مشاوره آنلاین دندانپزشکی کاملا مشخص می‌شود. ارائه خدمات مشاوره و ویزیت آنلاین دندانپزشکی یکی از کارهای مثبت پزشکان در عرصه سلامت جامعه بوده و در پیشبرد بهداشت و سلامت دهان و دندان کمک شایانی می باشد.

آیا ویزیت و یا مشاوره دندانپزشکی آنلاین هزینه دارد؟

در مورد قیمت و هزینه ویزیت و مشاوره دندانپزشکی آنلاین باید گفت که در کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده تمامی خدمات آنلاین و مشاوره به مراجعان محترم به صورت رایگان انجام می شود و هیچ گونه هزینه بابت آن دریافت نمی شود.

برای بیماری های بسیاری چون التهاب لثه، عفونت لثه، عصب کشی و… رخ می دهد و در صورتی که امکان مراجعه به دندانپزشکی را نداشته باشیم تلاش می کنیم تا به نحوی با مصرف داروهای آرام بخش یا داروهای گیاهی درد را متوقف کرده تا در زمان مناسب به یک مرکز دندانپزشکی مراجعه کنیم. در این شرایط تنها یک دکتر دندانپزشک خبره می تواند با توجه به تجربه و تبحر خود به درمان دندان آسیب دیده ی شما پرداخته و بر اساس تخصص خود درمان لازمه را انجام دهد.

مشاوره دندانپزشکی آنلاین به چه صورت انجام می شود؟

مراجعان گرامی پس از ثبت نام در سایت یا تماس تلفنی با مطب، نوبت ویزیت دریافت خواهید کرد بابت این ویزیت و مشاوره دندانپزشکی آنلاین هیچ گونه هزینه ای از شما اخذ نخواهد شد.

چرا مشاوره دندانپزشکی آنلاین ؟

سریع ترین را برای پیدا کردن یک کلینیک دندانپزشکی جستجو در فضای مجازی یا اینترنت است. این جستجو می تواند اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار دهد اما از سویی ممکن است موجب سردرگمی شما نیز بشود. به عنوان مثال برای انجام لمینت دندان شاید نتوانید اطلاعات مناسبی از بهترین برند آن یا مرغوب ترین برند لمینت در عین دارا بودن کیفیت بالا به دست آورید.

در مواردی دیگر در صورتی که دندان از دست رفته اید داشته باشید مطمئنا کاشت ایمپلنت دندان اولین پیشنهاد برای اجایگزین دندان از رفته به شما می شود، اما با کمی پرس و جو در فضای اینترنت متوجه می شوید که برای جایگزین دندان از دست رفته روش های دیگری چون بریچ دندان، پل دندان و… نیز وجود دارد.

اما قبل از انجام هر گونه اقدامی باید بدانید موقعیت دندان از دست رفته ی شما تعیین کننده ی درمان می باشد، که این امر را تنها یک دکتر دندانپزشک متخصص می تواند تشخیص دهد. اما برای دریافت یک مشاوره دندانپزشکی مجبور هستید حتما به کلینیک مراجعه کرده و هزینه ی زیادی را پرداخت کنید. در چنین شرایطی دریافت یک مشاوره دندانپزشکی آنلاین و رایگان بهترین گزینه می باشد.

• مشاوره دندانپزشکی آنلاین به صورت کاملا تخصصی

مشاوره دندانپزشکی آنلاین کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده این فرصت را برای شما فراهم کرده است که برای درمان‌ تخصصی ایمپلنت و زیبایی و جراحی به طور ویژه با بهترین جراحان فک و صورت و دندانپزشکان در ارتباط باشید و پاسخ همه سوالات خود را دریافت کنید.
مشاوره دندانپزشکی آنلاین ایمپلنت دندان یکی از جدیدترین خدمات تخصصی در تشخیص و درمان ایمپلنت دندان است. زیرا افراد در کمترین زمان و به صورت غیر حضوری و رایگان می‌توانند با بهترین متخصصان ایمپلنت در ارتباط باشند. از طرفی در مشاوره رایگان ایمپلنت دندان بیمار می‌تواند پاسخ تمام سوالات خود را در هر زمان و مکانی بدون اتلاف وقت دریافت کند.

• همراهی دستیار از مشاوره تا درمان

در فرایند مشاوره دندانپزشکی آنلاین ، یک دستیار حرفه ای از ابتدای مسیر مشاوره تا نوبت‌دهی، ویزیت اولیه و درمان در کنار شما خواهد بود.

تعیین وقت ویزیت در نزدیکترین زمان ممکن و درمان های اورژانسی

پس از مشاوره دندانپزشکی آنلاین و دریافت تشخیص اولیه پزشک، دستیار زمان ویزیت حضوری را براساس نوع درمان و امکان حضور شما تعیین می کند.

چطور مشاوره دندانپزشکی آنلاین بگیریم؟

مراحل دریافت مشاوره دندانپزشکی آنلاین و رایگان تا ویزیت به صورت زیر است:

• انتخاب تخصص موردنظر

وارد صفحه پشتیبانی (افزونه سمت چپ صفحه) کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده بشوید و اطلاعات خود را به مشاور بدهید.

• گفتگو یا چت با دندانپزشک

پس از ورود در لینک مشاوره دندانپزشکی آنلاین و رایگان ، متخصص دندانپزشکی کلینیک دکتر یزدی زاده مشکل شما را بررسی کرده و به تمامی سوالات شما در اولین فرصت پاسخ خواهد داد.

• تعیین طرح درمان

پس از مشاوره دندانپزشکی، بررسی مشکل و عکس دندان، طرح درمان به همراه جزئیات تکمیلی به اطلاع شما خواهد رسید.

• نوبت‌دهی و ویزیت رایگان

درصورت تمایل، هماهنگی‌های لازم برای نوبت‌دهی و پذیرش در کلینیک دکتر یزدی زاده انجام می‌شود.

• پرداخت هزینه درمان از طریق بیمه تکمیلی

ما تا پس از درمان و حل مشکل شما به صورت کامل در کنار شما خواهیم بود. به همین دلیل امکان پرداخت با بیمه های تکمیلی طرف قرارداد برای تمامی خدمات دندانپزشکی را برای شما فراهم کرده‌ایم. برای آگاهی از شرایط بیمه های تکمیلی طرف قرار داد با کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده به صفحه بیمه تکمیلی مراجعه کنید

مشاوره دندانپزشکی آنلاین و رایگان کدام خدمات دندانپزشکی را پوشش می‌دهد؟

مشاوره آنلاین دندانپزشکی رایگان کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده همه خدمات دندانپزشکی را پوشش می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید پاسخ همه سوالات خود را از طریق چت با دندانپزشک و متخصصان کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده دریافت کنید. به طور خلاصه حوزه‌ها‌یی که دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده پوشش می‌دهد به صورت زیر است:
مشاوره دندانپزشکی زیبایی
دندانپزشکی زیبایی، راهی برای بهبود زیبایی چهره افراد از طریق اصلاح وضعیت دندان‌ها و طرح لبخند آن‌هاست. از طرفی زیبایی دندان به یقین یکی از جلوه‌های اعتماد به نفس و روشی برای رشد افراد در ارتباطات انسانی است. زیبایی دندان به روش‌های متفاوتی ایجاد می‌شود از جمله: لمینت دندان، کامپوزیت دندان، بلیچینگ و اصلاح طرح لبخند. انتخاب روش مناسب برای زیبایی دندان تا حد زیادی به تشخیص دندانپزشک زیبایی بستگی دارد. برای اینکه بدانید کدام روش مناسب شما است و دندان‌های شما با کدام روش سازگارتر است نیاز به مشاوره دندانپزشکی دارید.
مشاوره جراحی دندانپزشکی
جراحی دندان چیست و جراحی دندانپزشکی چگونه انجام می‌شود؟ برخورداری از دندان‌هایی سالم و زیبا در سلامت بدن و زیبایی چهره بسیار موثر است، به همین دلیل باید به آن توجه ویژه‌ای شود. در این میان ممکن است به دلایل مختلفی دندان، فک، لثه و تمامی اجزا و بافت‌های مرتبط با آن،‌ دچار مشکلاتی شوند که به یک نوع خاص، از جراحی دندانپزشکی نیاز پیدا شود.اینکه دندان‌های شما از نوع نهفته تا غیرنهفته هستند یا نیاز به کشیدن ریشه دندان دارید یا خیر، توسط دندانپزشک مشخص می‌شود. در مشاوره آنلاین دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده ، تمام موارد نیازمند جراحی برای شما مشخص می‌شود.
مشاوره ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان، امروزه به یکی از بهترین روش‌ها برای حل معضل بی دندانی، تبدیل شده است. استفاده از روش کاشت ایمپلنت دندان علاوه بر جبران دندان ازدست‌رفته به زیبایی لبخند، بهبود جویدن غذا و همچنین به اصلاح تکلم نیز کمک می‌کند. در شبکه تخصصی دندانپزشکی، مشاوره آنلاین ایمپلنت کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده به طور کاملا تخصصی و تحت نظر بهترین متخصصان ایمپلنت و جراحان فک و صورت، انجام می‌شود. در مشاوره آنلاین ، براساس طرح درمان مورد نیاز هزینه‌ها به تفکیک مشخص می‌شود. از عوامل موثر در قیمت درمان کاشت ایمپلنت دندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 تعداد ایمپلنت دندان برای کاشت
 جنس و برند ایمپلنت دندان
 روش کاشت ایمپلنت دندان
 نیاز یا عدم نیاز به پیوند استخوان فک
 نیاز یا عدم نیاز به لیفت سینوس
• مشاوره دندانپزشکی اطفال
دندانپزشکی کودکان یکی از خدمات مهم و اساسی در حوزه درمان است، از طرفی دندانپزشکی اطفال به دلیل ارتباط با کودکان و حفظ سلامت دهان و دندان آن‌ها باید دارای بهترین کیفیت باشد، زیرا حفظ دندان‌های شیری برای کودکان اهمیتی زیادی دارد. دندان‌های دائمی جایگزین دندان‌های شیری می‌شود به همین جهت حفظ و سلامت دندان‌های شیری برای رشد صحیح دندان‌های دائمی، ضروری است. دندانپزشکی کودکان کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده علاوه بر چکاپ و درمان دندان‌های فرزند شما، آموزش‌های عمومی لازم، برای مراقبت از دندان‌های شیری را نیز ارائه می‌دهد. مشاوره دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده ، پاسخ‌گوی سوالات شما در زمینه اطفال و آماده ارائه هرگونه مشاوره آنلاین در این زمینه است.
• مشاوره ترمیم دندان
ترمیم دندان واژه‌ای است که برای درمان یک دندان پوسیده یا آسیب دیده، به‌کار می‌رود. در واقع عصب کشی و ترمیم دندان راهی برای درمان دندان‌های آسیب دیده و ترمیم دندان شکسته است. عصب کشی و ترمیم دندان از جمله روش‌های درمانی مهم و ضروری است زیرا درصورت عقب انداختن درمان، سبب پوسیدگی شدید و عفونت دندان می‌شود. ترمیم دندان علاوه بر بهبود بهداشت دهان ، باعث حفظ زیبایی دندان نیز می‌شود. در مشاوره انلاین دندانپزشکی، طرح درمان کاملی از تمام مشکلات دهان و دندان به شما ارائه می‌شود و شما می‌توانید براساس اولویت‌های خود درمان را آغاز کنید.

مشاوره دندانپزشکی آنلاین (تلفنی تهران)

مسلما همه ی شما برای دریافت یک مشاوره دندانپزشکی ساده به دنبال مراکزی هستید که امکان ارائه مشاوره دندانپزشکی آنلاین و رایگان را داشته باشد. کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده با در نظر گرفتن این امر که تمامی بیماران امکان مراجعه حضوری به مطب را ندارند، شرایطی را فراهم آورده است که مراجعان عزیز در هر جای کشور که باشند، بتوانند مشاوره آنلاین رایگان دریافت کنند.

شما عزیزان می توانید به سادگی مشاوره دندانپزشکی در واتساپ دریافت کنید. نکته ی حائز اهمیت در مشاور های تلفنی کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده که باعث تمایز آن با سایر مشاوره دندانپزشکی تلفنی در تهران و سایر شهرهای دیگر شده است ارائه خدمات و پاسخگویی به سئوالات توسط متخصصان این حوزه می باشد. بدیهی است که یک متخصص ایملنت با اشراف کاملی که بر موضوع مد نظر دارد و همچنین تجربه ای که به واسطه ی سال ها فعالیت در آن حوزه به دست آورده است، در کمترین زمان بهترین راهکار را برای درمان شما پیشنهاد می دهد.

نکات مهم در خصوص دریافت مشاوره دندانپزشکی آنلاین

افرادی که تمایل دارند معاینه رایگان دندانپزشکی را به صورت آنلاین یا تلفنی دریافت کنند نکاتی درباره ی مشاوره دندانپزشکی در واتساپ یا تلفنی وجود دارد که رعایت به آن ها موجب تشخیص بهتر مشکل شما توسط دندانپزشک می شود.
• حتما نام دارو و دوز مصرفی روزانه را به طور دقیق در اختیار پزشک خود قرار دهید.
• در صورت مصرف هر گونه دارو مخدر نام و مقدار آن را صادقانه در اختیار پزشک خود قرار دهید. زیرا این دارو تماما بر روی سیستم عصبی شما تاثیر می گذارد.
• خانم ها باردار در هنگام معاینه رایگان دندانپزشکی به صورت آنلاین شرایط خود را اعم از داروهای مصرفی، نوع رژیم غذایی و…. را به پزشک خود اطلاع دهند.

پرسش و پاسخ آنلاین به سوالات دندانپزشکی

چنانچه نیاز به مشاوره آنلاین دندانپزشکی دارید یا دارای مشکلی در حوزه دندانپزشکی هستید می توانید با کارشناسان و پزشکان کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده در ارتباط باشید.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *