بهترین کلینیک زیبایی دندانپزشکی تهران

دسته‌بندی وبلاگ
نویسنده پریا ریاحی
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 1402-08-06
5/5 - (3 امتیاز)

دندانپزشکی زیبایی شاخه‌ای از دندانپزشکی است که تمرکز آن روی بهبود ظاهر لبخند است. با استفاده از خدمات بهترین کلینیک زیبایی دندانپزشکی حس خوبی نسبت به لبخند خود خواهید داشت و دیگر نیازی به پنهان کردن آن ندارید. بیماران بسیاری از شکستگی، لکه‌دار شدن شدید یا فرسودگی دندان شکایت دارند و خبر خوب این است که گزینه‌های مختلفی برای اصلاح این مشکلات وجود دارد. شما چه نیاز به چند تغییر جزئی داشته باشید یا نیاز به یک تغییر کامل، دندانپزشکان زیبایی می‌توانند به شما کمک کنند. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره بهترین کلینیک زیبایی دندانپزشکی بدست آورید، با ما همراه باشید.

تفاوت بین دندانپزشکی زیبایی و دندانپزشکی عمومی

دندانپزشک عمومی یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های اولیه دندانی است. آن‌ها مراقبت‌های پیشگیرانه مانند تمیز کردن دندان‌ها و درمان‌های دندانپزشکی ترمیمی مانند پر کردن دندان، تاج و بریج را ارائه می‌دهند. اکثر درمان‌های دندانی ظاهر و همچنین سلامت و عملکرد را بازیابی می‌کنند. این در حالی است که یک دندانپزشک زیبایی بر زیبایی لبخند افراد تمرکز می‌کند. آن‌ها درمان‌هایی را با هدف بهبود ظاهر دندان‌ها و لثه ارائه می‌دهند.

خدمات کلینیک زیبایی دندانپزشکی برای چه کسانی مناسب است؟

کلینیک زیبایی دندانپزشکی با ارائه خدمات مختلف می‌تواند به درمان مشکلات مختلفی چون دندان‌های شکسته یا ترک خورده، شکاف‌ها یا فضاهای کوچک بین دندان‌ها، تغییر رنگ و لکه شدن دندان، بدشکل شدن دندان‌ها و نامرتبی آن‌ها کمک کند. تا زمانی که دندان‌ها و لثه‌ها سالمی دارید، می‌توانید به دنبال درمان‌های زیبایی دندان باشید؛ اما اگر پوسیدگی گسترده یا بیماری لثه دارید، دندانپزشک شما ابتدا باید این شرایط را بررسی کند. هنگامی که این موارد رفع شد می‌توانید درباره انتخاب درمان‌های زیبایی تصمیم بگیرید.

خدمات کلینیک زیبایی دندانپزشکی

هدف بهترین کلینیک زیبایی دندانپزشکی، ایجاد لبخندی متعادل، متقارن و زیباتر است. از خدمات متداول دندانپزشکی زیبایی می‌توان به تغییر شکل لبخند، روکش و طراحی لبخند، کانتورینگ لثه، سفید کردن دندان، باندینگ کامپوزیت و توان‌بخشی کامل دندان اشاره کرد.

  • روکش و طراحی لبخند
  • تغییر شکل لبخند
  • کانتورینگ لثه
  • سفید کردن دندان
  • باندینگ کامپوزیت
  • توان‌بخشی کامل دهان

روکش و طراحی لبخند

ونیر برای کسانی که از لبخند خود ناراضی هستند انتخاب مناسب و محبوبی است. روکش یک پوسته چینی قوی و فوق‌العاده نازک است که روی دندان چسبانده می‌شود تا دندان‌های لکه‌دار، بریدگی و بدشکلی دندان را اصلاح کند. دندانپزشکان زیبایی می‌توانند از روکش برای تراز کردن دندان‌های کمی شلوغ یا بستن فاصله بین دندان‌ها استفاده کنند. روکش‌ها به دلیل تطبیق پذیری می‌توانند برای تعمیر یک دندان یا به عنوان بخشی از اصلاح لبخند استفاده شوند. بهترین کلینیک زیبایی دندانپزشکی با استفاده از اصول طراحی لبخند به شما کمک می‌کند تا لبخندی طبیعی و جذاب داشته باشید.

تغییر شکل لبخند

مواقعی وجود دارد که برای بازسازی زیبایی طبیعی، سلامت و عملکرد لبخند باید ترکیبی از درمان‌های زیبایی دندان را انجام داد. این کار ممکن است پیچیده به نظر برسد؛ اما اصلاح لبخند بهترین تخصص کلینیک زیبایی دندانپزشکی است. اصلاح لبخند می‌تواند شامل روکش‌ها، انله‌ها، باندینگ کامپوزیت یا سفید کردن دندان‌ها باشد. همه این موارد با دقت طراحی می‌شوند تا به لبخند شما ظاهر و احساسی طبیعی ببخشند.

کانتورینگ لثه

مشکل همیشه مربوط به دندان‌ها نیست، برای برخی افراد مشکل لثه آن‌هاست. بسیاری از افراد اگر لثه‌هایشان هنگام لبخند بیش از حد ظاهر شود یا زمانی که لثه‌ها بیش از حد روی دندان‌هایشان قرار می‌گیرد، اعتمادبه‌نفس خود را برای لبخند زدن از دست می‌دهند. برای بهبود زیبایی کلی لبخند، دندانپزشکان و پریودنتیست ها می‌توانند روشی به نام کانتورینگ یا تغییر شکل لثه را انجام دهند. تکنولوژی لیزر این روش را سریع و نسبتاً بدون درد می‌کند.

سفید کردن دندان

همه عاشق یک لبخند روشن با دندان‌های سفید هستند. این یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که هرکسی می‌تواند داشته باشد. به همین دلیل است که افراد بسیاری برای جوان سازی لبخند و افزایش اعتمادبه‌نفس خود، از روش‌های سفیدکننده دندان استفاده می‌کنند. سفید کردن در بهترین کلینیک زیبایی دندانپزشکی که به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود، نتایج ایمن، موثر و برجسته به شما می‌بخشد بدون اینکه احساس ناراحتی داشته باشید.

باندینگ کامپوزیت

باندینگ زیبایی یک روش متداول است که برای ترمیم دندان شکسته یا ناهموار یا بستن فاصله‌های کوچک بین دندان‌ها استفاده می‌شود. دندانپزشک شما مستقیماً یک کامپوزیت رنگی دندان را روی سطح جلوی دندان‌های شما قرار می‌دهد، جایی که به فرم مناسب تبدیل شده و با استفاده از نور مخصوص سخت می‌شود. دندان باند شده صیقلی شده و طبیعی به نظر می‌رسد. باندینگ کامپوزیت می‌تواند برای تعمیر یک دندان یا بازسازی چندین دندان استفاده شود. این کار معمولاً در یک ملاقات با پزشک به طور کامل انجام می‌شود.

توان‌بخشی کامل دهان

گاهی بیماران برای بازگرداندن عملکرد مناسب، سلامت و زیبایی لبخند خود تحت یک سری اقدامات زیبایی و ترمیمی قرار می‌گیرند. این کار معمولاً برای بیمارانی انجام می‌شود که تعداد زیادی دندان به شدت آسیب‌دیده یا از دست رفته دارند یا مبتلا به بیماری لثه یا پریودنتال پیشرفته هستند. در این مورد، متخصصان ممکن است از درمان‌های مختلفی استفاده کنند که می‌تواند شامل ایمپلنت دندان، بریج، درمان کانال ریشه، روکش و روکش برای ایجاد ارتباط صحیح میان لثه، فک، ماهیچه‌ها و دندان‌ها باشد.

مزایای دندانپزشکی زیبایی چیست؟

خدمات بهترین کلینیک زیبایی دندانپزشکی می‌تواند: ۱. لبخند شما را جذاب و بی‌نقص کند ۲. دندان‌های کدر و لکه‌دار را روشن کند ۳. شکل دندان‌ها را بهبود بخشد ۴. شکستگی ها و ترک‌ها را پنهان کند ۵. تعادل و تقارن را به لبخند شما بدهد ۶. اعتمادبه‌نفس شما را تقویت کند.

زمان نقاهت خدمات دندانپزشکی زیبایی چقدر است؟

بسته به نوع عمل زیبایی و تعداد دندان‌هایی که نیاز به درمان دارند، زمان نقاهت خدمات دندانپزشکی زیبایی متفاوت است. به عنوان مثال، فردی که روی یک دندان باندینگ دندانی دارد، می‌تواند بلافاصله فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرد. با این حال، فردی که کانتورینگ لثه دارد ممکن است برای بهبودی نیاز به یک یا دو روز مرخصی از کار داشته باشد. دندانپزشک شما می‌تواند به شما بگوید که چقدر زمان برای بهبودی نیاز دارید.

بهترین کلینیک زیبایی دندانپزشکی سعادت‌آباد تهران

اگر دندان‌های ترک‌خورده و کج دارید یا دندان‌هایتان دچار تغییر رنگ شده است می‌توانید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی دندانپزشکی در مورد گزینه‌های دندانپزشکی زیبایی با دندانپزشک صحبت کنید. راه‌های مختلفی برای بهبود ظاهر لبخند وجود دارد و دندانپزشک می‌تواند با شما در مورد اهداف زیبایی صحبت کند و یک برنامه درمانی مناسب را توصیه نماید. کلینیک زیبایی دندانپزشکی دکتر یزدی زاده بر بهبود ظاهر لبخند بیماران تمرکز دارد. در این کلینیک می‌توانید با دندانپزشک در مورد اهداف زیبایی خود صحبت کنید تا بتواند یک برنامه درمانی طراحی کند که متناسب با سبک زندگی شما باشد.

منبع

https://dryazdizadeh.com/best-beauty-dentist/

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *